نوین خانه

ساخت وبلاگ
  • تعمیر کفپوش لمینت, نصب کفپوش پی وی سی

     

    افراد حرفه ای نوین با سابقه و مهارت بالا در خدمت شما هستند. میتوانید برای نصب کفپوش خود با ما تماس حاصل کنید.

     

  • نصب لمینت روی سرامیک, تعمیر لمینت کف, تعمیر پارکت لمینت

     

    آیا مایلید تا کفپوش خود را که در اثر آب ، حیوانات خانگی ، جابجایی وسایل خانه و دیگر موارد دچار آسیب شده است را تعویض یا تعمیر کنید؟ افراد حرفه ای نوین خانه با تجربه و مهارت خود در این زمینه میتوانند به یاری شما بیایند.

     

  • تعمیر پارکت باد کرده

     

    تیم فنی نوین خانه در زمینه تعمیر پارکت باد کرده و یا دارای هر مشکلی به شما خدمات ارائه می کند، کار تعمیر پارکت شما توسط نوین خانه بسیار تمیز و بدون مشکل برطرف می شود و مانند روز اولی که پارکت را نصب کرده اید به صورت کاملا عالی تعمیر شده و مورد استفاده شما قرار می گیرد.

     

  • تعمیر پارکت چوبی

     

    تیم نوین خانه با سابقه 10 ساله در زمینه تعمیر پارکت و لمینت و یا کاشی کاری های کف با کادری مجرب در سریع ترین زمان ممکن به شما خدمات رسانی می کند در این صفحه شما می توانید با چگونگی کار تیم در این حوزه به صورت کامل و دقیق آشنا شوید و یا حتی اگر بخواهید کار را به شخص دیگری واگذار کنید دانستن مطالب در این صفحه را به شما توصیه می کنیم.

     

  • تفاوت پارکت و لمینت

     

    شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده باشد که چه تفاوتی باعث مجزا کردن کفپوش پارکت از کفپوش لمینت می شود، اصلا این دو با هم چه تفاوتی دارند در این صفحه تلاش کرده ایم تا شما را با توضیح کامل هر دو کفپوش لمینت و پارکت که در آن آورده ایم این تفاوت را به شما توضیح دهیم.

     

  • تعمیرات پارکت منزل

     

    در این صفحه اطلاعاتی را برای شما آورده ایم که به صورت کامل و دقیق چگونگی تعمیرات و مشکلاتی که ممکن است برای پارکت شما اتفاق بیافتد و در پی آن نیاز به تعمیر داشته باشد را آورده ایم، تیم فنی نوین خانه با 10 سال سابقه کاری در این زمینه به سریعترین زمان ممکن و به بالاترین کیفیت تعمیراتی ممکن به شما در این زمینه خدمات رسانی می کند.

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 176 تاريخ : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 19:43

  • تعمیر کاشی و سرامیک, تعمیر کاشی شکسته

     

    آیا کاشی های کف دچار شکستگی شده است؟ آیا سرویس یا دیوارها با مشکل مواجه شده اند؟ اگر اینطور است در اسرع وقت با کارشناسان نوین خانه تماس حاصل نمایید. ما این تضمین را می دهیم تا بهترین خدمات را برای بهترین کارکرد ارائه نماییم.

     

  • سنگ اوپن ام دی اف, سنگ اوپن آشپزخانه

     

    اگر وسایل یا سبک آشپزخانه شما قدیمی شده می توانید بر روی کارشناسان ما حساب کنید. با ایجاد تغییرات و تعمیرات لازم سبک آشپزخانه شما کاملا امروزی و مدرن خواهد شد.

     

  • ساخت بالکن شیشه ای, ساخت پاسیو در منزل

     

    پاسیوی شما بهترین مکان برای افزودن زیبایی های هرچه بیشتر به فضای خانه می باشد همچنین ایوان می تواند مکانی برای استراحت و سرگرم نمودن میهمانان در نظر گرفته شود تا بتوانند از چشم انداز فضای بیرونی لذت ببرند. از تعمیرات و جایگزین نمودن چوب و سنگ ها گرفته تا فیکس نمودن ساختارهای این دو مکان ، همه و همه به دست کارشناسان حرفه ای ما انجام پذیر است.

     

  • تعمیرات درب چوبی, تعمیرات درب کنترلی

     

    علی رغم اینکه درب ها به عنوان اجزای ورودی خانه نادیده گرفته می شوند یا اینکه برای بسیاری از افراد دارای اهمیت چندانی نمی باشند ، اما نقش مهمی در زیبایی خانه شما ایفا می نمایند. اگر درب های خانه شما به سختی باز می شوند، هنگام بستن به طور کامل فیکس نمی شوند و یا آنکه شکسته شده اند یا دارای ترک می باشند حتما با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

     

  • تعمیر ترک دیوار, تعمیر ترک ساختمان

     

    آیا محل دیوار یا تیغه های خانه در مکانی است که دچار ضربات و خراش های زیادی می شود؟ در مقابل رطوبت آسیب پذیر است؟ توسط کودکان یا موش و دیگر موارد آسیب دیده است؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید تا نسبت به تعمیر یا تیغه کشی مجدد دیوارهای شما اقدام کنند.

     

  • برقکاری ساختمان, برقکاری آپارتمان

     

    اگر احساس می کنید در زمینه سیم کشی و دیگر موارد الکترونیکی نیازمند کمک می باشید حتما با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. ما می توانیم به سرعت مشکل شما را حل کنیم.

     

  • تعمير شيرآلات اهرمي, تعمیر شیرآلات منزل

     

    آیا می دانید آبی که از یک شیر خراب چکه می کند در هر ماه بیش از 200 گالن آب را به هدر می دهد؟ اگر در زمینه شیرآلات خانه دچار مشکل شده اید با ما تماس بگیرید. ما می توانیم شیرآلات شما تعمیر کرده و از هدر رفتن آب و هم چنین قبض بالای مربوط به مصرف آب جلوگیری کنیم.

     

  • تعمیرات کف پوش پارکت, تعمیرات کف کاذب

     

    خرابی و مشکل در کف خانه نه تنها برای اعضای خانواده خطرناک می باشد بلکه از نظر زیبایی خانه نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. کارشناسان نوین خانه می توانند در تعمیرات کف به شما کمک کنند.

     

  • تعمیرات درب پارکینگ, تعمیرات درب ریموت پارکینگ

     

    اگر در زمینه باز و بسته شدن درب پارکینگ ، بازوهای درب و یا دیگر موارد دچار مشکل شده اید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

     

  • تعمیرات کاشی و سرامیک, تعمیرات کاشی کاری

     

    آیا کاشی کاری های کف خانه شما آسیب دیده است؟ با ما تماس بگرید تا این مشکل را در حمام ، آشپزخانه ، انباری یا در هر مکانی از خانه شما برطرف نماییم.

     

  • نصب حفاظ ضد سرقت, نصب نرده فلزی

     

    شما می توانید خانه ی خود را زیباتر کنید و در عین حال امنیت اعضای خانواده را نیز تامین نمایید. با نصب و تعمیر نرده های خانه به این اهداف دست می یابید.

     

  • تعمیرات آشپزخانه, تعمیر آشپزخانه قدیمی

     

    با تجهیزات شکسته در آشپزخانه خود مواجه هستید؟ همکاران ما به شما کمک می کنند تاهم بر کارکرد و قابلیت های آشپزخانه شما افزوده گردد وهم آشپزخانه ای زیبا و شایسته خانه خود داشته باشید .

     

  • تعمیر لوستر, تعمیر لوستر چینی

     

    آیا در منزل خود با مشکلات مربوط به روشنایی مواجه هستید و خودتان قادر به تعمیر آن نیستید؟ حتما با کارشناسان ما در تماس باشید تا بهترین کارکرد وخدمات لازم را به شما ارائه دهند.

     

  • تعمیرات لوله کشی ساختمان, تعمیرات لوله کشی آب

     

    زمانیکه لوله کشی خانه شما به درستی عمل نمی کند و موجب سلب آسایش شما می شود، با همکاران ما درتماس باشید تا دراسرع وقت مشکل شما را حل نمایند.

     

  • تعمیرات درب و پنجره UPVC, تعمیرات درب و پنجره آلومینیوم

     

    آیا پنجره های شما شکسته است یا دچار ترک خوردگی شده است؟ آیا هنگام باز و بسته کردن پنجره دچار مشکل می باشید؟ تیم کارشناسان ما به کمک شما خواهند آمد.

     

  • تعمیرات کابین دوش, تعمیر دوش

     

    اگر آب از دوش حمام چکه می کند، فشار آب دوش کم می باشد، شکستگی یا اختلالی در آن ایجاد شده است یا هر مشکل دیگری وجود دارد با ما تماس حاصل نمایید.

     

  • تعمیر سینک ظرفشویی

     

    تیم ما قادراست در سریعترین زمان ممکن نسبت به تعمیر ونصب هر گونه سینک به شما یاری رساند.

     

  • تعمیرات کولر گازی

     

    تیم فنی نوین خانه در زمینه تعمیرات کولر گازی و یا سرویس کولرهای گازی با سریعترین زمان و مناسب ترین هزینه برای شما خدمات رسانی می کند. تیم نوین خانه با بهره گیری از نیروی کاری با تجربه 10 ساله در زمینه تعمیرات کولر گازی بهترین و به صرفه ترین خدمات و از همه مهمتر سریعترین خدمات را برای شما به ارمغان می آورد.

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 19:43

  • نصب کابین دوش, نصب اتاق دوش

     

    آیا نیازمند تغییر یا تعویض درب اتاق دوش یا دیگر تجهیزات آن هستید؟ ما به شما بهترین پیشنهادات را در این زمینه خواهیم داد و تمامی کارها از جمله تغییر ، تعویض و نصب آن را عهده دار خواهیم بود. همچنین اگر هر گونه مشکلی در دوش حمام وجود دارد حتما با ما تماس حاصل نمایید.

     

  • کاشی کاری حمام, تعویض کاشی حمام

     

    اگر در زمینه سنگ و کاشی کف حمام نیاز به خدمات دارید با نوین خانه تماس حاصل فرمایید. متخصصان مجرب ما در تعمیر و تعویض کاشی کف حمام شما با نمونه های سرامیکی ، شیشه ای ، سنگی و غیره یاری رسان شما می باشند.

     

  • نصب آینه بدون قاب, نصب آینه روی دیوار

     

    همکاران ما می توانند هم در زمینه خرید و هم در زمینه نصب اینگونه وسایل به شما کمک کنند. با یک تماس متخصصین ما در خدمت شما خواهند بود.

     

  • لوله کشی ساختمان, لوله کشی توالت فرنگی

     

    متخصصین ما تمامی مشکلات مربوط به لوله کشی ، وان ، سرویس بهداشتی و غیره را برای شما مرتفع می سازند. همچنین می توانید برای تعویض و نصب هریک از اجزای نام برده شده از ما کمک بگیرید.

     

  • روشنایی سرویس بهداشتی, سنسور روشنایی سرویس بهداشتی

     

    با استفاده از بهترین برندهای روشنایی به حمام خود جلوه زیبایی ببخشید. اگر قصد دارید در دوش از روشنایی استفاده کنید یا اینکه برای کل اتاق می توانید از همکاران ما کمک بگیرید که دارای تجربه و مهارت لازم جهت پیشنهاد و نصب بهترین روشنایی های سازگار با شرایط شما می باشند.

     

  • تعمیر رنگ دیوار, تعمیر دیوار حمام

     

    اگر احساس می کنید دیوارهای حمام شما به دلیل رطوبت یا نشتی آب سست شده اند و به زودی دچار خرابی خواهند شد می توانید از متخصصین ما کمک گرفته و تیغه ها و دیوارهای لازم را مرمت نموده و از آسیب دیدگی های جدی به دیگر قسمت های خانه جلوگیری کنید.

     

  • درزگیر کفپوش, درزگیر کف

     

    وان و دوش هایی که دچار مشکل هستند باعث می شوند تا آب به پشت آنها نفوذ کرده و موجب آسیب های فراوان به دیوارها وکف حمام بشوند. خصوصا اگر مواد به کار رفته از چوب باشد این اسیب دیدگی شدیدتر می شود و موجب نشت آب به طبقه پایینتر هم می گردد. متخصصین نوین خانه به شما کمک می کنند تا با نصب درست وان و استفاده از وسایل با کیفیت جلوی اینگونه آسیب دیدگی ها را گرفته و مانع اینگونه صدمات به دیوارها و کف حمام خود شوید.

     

  • نصب سیستم تهویه, نصب دستگاه تهویه هوا

     

    فن های به کار رفته در حمام جهت جلوگیری از رطوبت زیادو خسارت به دیگر امکانات حمام ضروری می باشند. تعویض ، تعمیر و نصب این فن ها را به همکاران ما بسپارید

     

  • بازسازی سرویس بهداشتی, بازسازی سرویس بهداشتی منزل

     

    اگر ساختار حمام شما قدیمی و فرسوده شده است با ما تماس بگیرید تا حمام شما را به صورت کامل بازسازی کنیم . متخصصین ما می توانند کاشی کاری تازه ، برطرف نمودن عیوب دیوارها و سقف حمام و همینطور نوسازی در تمامی وسایل و ابزارهای داخل حمام را برای شما به انجام برسانند.

     

  • نصب سرویس بهداشتی فرنگی, تعمیر سرویس بهداشتی

     

    اگر بخواهید مشکلات سرویس بهداشتی خود را حل کنید و یا آنکه سرویس بهداشتی موجود را تعویض کنید می توانید از تجارب ومهارت های تیم نوین خانه استفاده کنید. تیم ما در زمان مناسب و به بهترین شیوه مشکل شما را حل خواهند نمود.

     

  • تعمیر وان جکوزی

     

    تعمیر وان جکوزی یکی دیگر از خدماتی است که شرکت نوین خانه آنرا ارائه می دهد، تیم فنی نوین خانه با بهره گیری از متخصصان خبره در تعمیر وان جکوزی به شما خدمات رسانی می کند.

    تیم نوین خانه در زمینه تعمیر وان جکوزی های مختلف به شما خدمات رسانی می کند. در تمامی انواع وان جکوزی های ساخته شده ازفایبرگلاس، اکریلیک و یا سنگ مرمر کار را به تیم فنی نوین خانه بسپارید.

     

  • عایق کاری سرویس بهداشتی

     

    عایق بندی مناسب خانه به ما کمک می کند تا در مصرف هزینه های انرژی خانه صرفه جویی شود ، اما عایق های آسیب دیده یا ناکافی می تواند منجر به قالب گیری و پوسیدگی شود. در این صفحه قصد داریم شما را با نهوه انجام این کار توسط تیم نوین خانه با بیشتر از 10 سال سابقه کاری در این زمینه آشنا کنیم.

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 19:42

  • دیوارپوش آشپزخانه, دیوارپوش بین کابینت

     

    با افزودن این طرح به آشپزخانه خود می توانید جلوه بسیار زیبایی به آن ببخشید. متخصصین نوین خانه با مهارت وتجارب خود در این حوزه می توانند جنس های مختلفی از اینگونه سنگ ها را برای شما نصب نمایند.

     

  • نصب کابینت, ساخت کابینت

     

    همکاران نوین  خانه کمک می کنند تا کابینتهای آشپرخانه شما به درستی و سرجای خود قرار گیرند و هرگونه تعمیر مربوط به هر قسمت آن را برای شما انجام خواهند داد. 

     

  • سنگ اپن آشپزخانه, سنگ اپن ام دی اف

     

    همکاران نوین خانه هرگونه جزیره با متریال مختلف از جمله لمینیت، گرانیت، مرمر، کوارتز و سنگ طبیعی و غیره را تهیه و برای شما نصب خواهند نمود.

     

  • نصب شیرآلات ساختمان, نصب شیرآلات ظرفشویی

     

    اگر از چکه کردن و نشتی آب شیرآلات آشپزخانه خود خسته شده اید با همکاران ما تماس بگیرید. اگر نیاز دارید تا شیرآلات را به طور کامل تعویض کنید می توانید از متخصصان ما بهره بگیرید.

     

  • نصب کاشی آشپزخانه

     

    دلیل محکمی بر محبوبیت سنگ و کاشی جهت استفاده درکف آشپزخانه وجود دارد زیرا که سنگ و کاشی نسبت به پارکت و چوب در مقابل آب مقاوم تر می باشند و تمیز نمودن آنها بسیار آسان تر است. متخصصان نوین خانه با مهارت و تجربه لازم خود می توانند شما را در نصب هرگونه سنگ یا کاشی در تمام سطح آشپزخانه یا هر بخش دیگری از خانه شما یاری رسانند.

     

  • روشنایی آشپزخانه, نصب لوستر

     

    پخت و پز و غذا خوردن در محیطی با نور نامناسب را کنار بگذارید. از متخصصین نوین خانه جهت اضافه نمودن هرگونه روشنایی به محیط آشپزخانه خود بهره بگیرید. اضافه نمودن لوستر، لامپ ، نورمخفی و هرگونه خدمات در این زمینه را به ما بسپارید.

     

  • نصب سینک ظرفشویی, نصب سینک روکار

     

    اگر درمورد خرید سینک جدید نیاز به مشورت دارید یا مشکلی برای سینک آشپزخانه شما وجود دارد با یک تماس از مشورت و کمک متخصصان توین خانه استفاده نمایید.

     

  • بازسازی دکوراسیون, بازسازی و دکوراسیون خانه

     

    بسیاری از همکاران نوین خانه ای دارای بیش از 10 سال تجربه می باشند. بنابراین می توانند آشپزخانه ای رویایی با بهترین و باکیفیت ترین ابزار و وسایل برای شما فراهم نمایند. همین امروز با ما تماس بگیرید تا با کارشناسان مربوطه در مورد بازسازی آشپزخانه صحبت کنید. خدمات نوین خانه از نقاشی و تغییر کف تا کارهای مرتبط با تیغه ها ستون ها وغیره را شامل می گردد

     

  • تعمیر کابینت ام دی اف

     

    در این صفحه شما می توانید با انواع مشکلاتی که ممکن است برای یک کابینت ام دی اف رخ دهد آشنا شوید و با نهوه ی تعمیر آن به صورت کامل توسط تیم فنی نوین خانه که تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارند کاملا آشنا شوید. کارشناسان نوین خانه در کمترین زمان ممکن مشکلات کابینت شما را با مناسب ترین هزینه برای شما برطرف می کنند.

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 19:42